Addison Rae MADE FUN Of For THIS?!, Charli & Ellie FINALLY FRIENDS?!, Mads IN TROUBLE

Afþreying

Addison Rae MADE FUN Of For THIS?!, Charli & Ellie FINALLY FRIENDS?!, Mads IN TROUBLE
✅ SUBSCRIBE FOR DRAMA: issofts.info/baby/8kJKPwTe6XopeSQHqz1YLg
#annaoop #addisonrae #charlidamelio

Ummæli

  • FRANCHESCA MAYORGA
    FRANCHESCA MAYORGA29 dögum síðan

    Addison rae: breaths * people DRAG HER

  • Amber Pxstel
    Amber PxstelMánuði síðan

    Please stop being rude to Addison Rae! She's done nothing you are all making reasons to cancel her. I mean like ALL SHE DID WAS SMILIE are you all okay? Like...

  • Khushman Chaudhary
    Khushman ChaudharyMánuði síðan

    Ok! I feel really bad for addison

  • *
    *Mánuði síðan

    "what has contributed to society?" It doesn't seem like you contributed a lot to society to be hating on someone because they are presenting an award but good for you ig.

  • Nozomi Mata
    Nozomi MataMánuði síðan

    people gave the fame and then give hate

  • Leen Aljibori
    Leen AljiboriMánuði síðan

    SMH> Why does ppl hate Addison for liitle thing . BE KIND YALL

  • PRISCILLIA
    PRISCILLIAMánuði síðan

    For the person who said addi has no talent like hello no one is just born with amazing dance and flexibility skills

  • Kate prince
    Kate princeMánuði síðan

    Like damb Addison can't even SMIL like give the girl a break

  • Amanda Dillon
    Amanda DillonMánuði síðan

    really why . why Addison Rae what did she do. is just is trying to have fun

  • Call Me Bella
    Call Me BellaMánuði síðan

    Okay But who else Eli doesn’t look like Charlie

  • um yeah
    um yeahMánuði síðan

    Addison does not deserve any hate but she does not deserve her fame either

  • Miju_ Sang상 미주
    Miju_ Sang상 미주Mánuði síðan

    SO PROBLEMATIC!

  • Kamea Simpson
    Kamea Simpson2 mánuðum síðan

    LEAVE ADDISON ALONEEE

  • Reindearr
    Reindearr2 mánuðum síðan

    Your the one that starts drama

  • Willow Ross
    Willow Ross2 mánuðum síðan

    I feel soooo bad for addison she doesn't deserve all this hate

  • Justtobe._
    Justtobe._2 mánuðum síðan

    True tho. Cardi and Nicki could have been the BEST friendship goals if the fan bases weren't so pushy to choose who's better.

  • Sienna Breust
    Sienna Breust2 mánuðum síðan

    This ISsofts should be called “Anna oop (TEA TOK)” Anyone else agree?

  • Emily Couch
    Emily Couch2 mánuðum síðan

    It’s like all of you go to the same school and the influencers are the popular kids.

  • Layla Boo
    Layla Boo2 mánuðum síðan

    me getting ready for Anna oop’s new vids: 👁👄👁🍿🧃

  • Aries Your mother
    Aries Your mother2 mánuðum síðan

    Addison haters are just jealous of her beauty her talent and clearly Addison doesn't deserves her hate no one nows whats behind that smile please think before speaking hating on someone for being succes is incorrect y'all are just mad shes talented and pretty y'all dont now what hate cousess please think before saying

  • Salma’s world
    Salma’s world2 mánuðum síðan

    I feel so bad for addi why would she get hate for fuging smiling

  • Jess Bryant
    Jess Bryant2 mánuðum síðan

    Ye I hate Addison she looks like an.........

  • STØCKS S
    STØCKS S2 mánuðum síðan

    No hate on Anna but you was literally making a fool out of her too yikes 😬

  • afeefa rahman
    afeefa rahman2 mánuðum síðan

    I agree she doesn't really deserve to be up there as much as other people but we shouldn't hate on her

  • Meera Al Mazrooei
    Meera Al Mazrooei2 mánuðum síðan

    y'all hate on Addison all you want she dosent care 60 mil people disagree with your opinion

  • Meera Al Mazrooei
    Meera Al Mazrooei2 mánuðum síðan

    I litterly feel so bad for Addison she's getting hate for no reason

  • Leah Ashe’s Biggest Fan
    Leah Ashe’s Biggest Fan2 mánuðum síðan

    Addison has made some mistakes, yes, but no one deserves hate

  • Kenma and Mai san Simp
    Kenma and Mai san Simp2 mánuðum síðan

    I don’t understand why people always trying to cancel Tik Tokers like they need to worry about more important stuff like school, jobs, career plans. Like they need to just shut up they need to stop pulling shit out of their asses just so they can cancel ppl they don’t like. Like is it that hard to stay in ur business. Like everyone gets mad when ppl get in there business but they always get in others ppl. Like ok and what if someone isn’t as nice as they seem what’s the point on trying to cancel them. Ppl always do it, it’s literally not a crime I don’t understand why ppl are just so toxic these days for what?

  • axsthetic_vibes
    axsthetic_vibes2 mánuðum síðan

    GODDD!!!! PEOPLE ARE LITERALLY CALLING ADDISON OUT BECAUSE OF HER SMILE AND NOT OPENING THE CARD!!!! SHE WAS PROBABLY REALLY NERVOUS YALL SOO BORED AT THIS POINT!!

  • Nina F.
    Nina F.2 mánuðum síðan

    0:14 o no no more renegade 😞☹️

  • Zoeys Galaxy
    Zoeys Galaxy2 mánuðum síðan

    Am I the only one wondering why there has been basically NOTHING about Avani lately like I don’t have tiktok and don’t want to but like what HaPeNd

  • Shells
    Shells2 mánuðum síðan

    That should be explained my phone and you because you’re the one that they should be friends and the people that have no thoughts what did you say anything today. Paces

  • Nermin Musa
    Nermin Musa2 mánuðum síðan

    Addison is Overhated

  • Elexa Jimenez
    Elexa Jimenez2 mánuðum síðan

    Mads has always seemed like a rude person thats how she got her part in chicken girls as birdy who thinks she is above everyone.

  • Elxnaaa. png
    Elxnaaa. png2 mánuðum síðan

    tf they laughing at her she has like a bunch of people where there and shes supposed to be talking there. Who tf wouldn't be nervous about it. Even if she didnt open the thing it doesnt matter as long as she got it right, and even if she didnt get right its just a mistake and mistakes happen idk why tf they gotta cancel Addison everytime she does something

  • woahchar
    woahchar2 mánuðum síðan

    Anna oop is like Larri just exposing everyone 👁👄👁 NO HATE TOWARD LARRI✨

  • IsAslheyyy Gachaaa
    IsAslheyyy Gachaaa2 mánuðum síðan

    Poor girl, I can't even imagine how nervous she was and the internet then making fun if her I just feel so bad🥺

  • Cailyn Griffith
    Cailyn Griffith2 mánuðum síðan

    Yuo

  • Youiii
    Youiii2 mánuðum síðan

    I know y’all gonna not going to agree but I kinda think mads is two faced

  • Brianna Greene
    Brianna Greene2 mánuðum síðan

    People hat on addison and other tiktokers out of jealousy ........ like stop the hat it isn't funny nor cool

  • Itz Rawr
    Itz Rawr2 mánuðum síðan

    Boy version: tony Lopez Girl version: mads Keep going! Go! Go... Go [Edit: TYSM FOR 1000 LIKES!]

  • helen hood
    helen hood2 mánuðum síðan

    OMG

  • Shine ALDC
    Shine ALDC2 mánuðum síðan

    ok i get where the addi ppl are coming from. addison is literally a TIKTOKER getting to PRESENT AN AWARD. i swear addi only got famous cuz she's pretty and white. dont @ me

  • Annie chan
    Annie chan2 mánuðum síðan

    i feel so bad for addison..she doesn't deserves any hate shes getting

  • Aesthetic Anastasia
    Aesthetic Anastasia2 mánuðum síðan

    I think that Addison doesn’t deserve the hate just for smiling , I mean she can dance and she worked hard to get popular and this is not wrong , she deserves to be on red carpet even tho you guys say that she’s overrated.

  • Aesthetic Anastasia
    Aesthetic Anastasia2 mánuðum síðan

    I think that Addison doesn’t deserve the hate just for smiling , I mean she can dance and she worked hard to get popular and this is not wrong , she deserves to be on red carpet even tho you guys say that she’s overrated.

  • That one person
    That one person2 mánuðum síðan

    hm

  • Keithani The midget
    Keithani The midget2 mánuðum síðan

    Mads is the definition of White Privledge

  • Keithani The midget
    Keithani The midget2 mánuðum síðan

    Charlis fans are annoying

  • Kiki Marie
    Kiki Marie2 mánuðum síðan

    I meannn... The Addison part is like true we are not haters but most of us are like how did she go from dancing stupid dances on an app to being on the billboard awards...?

  • Alexa
    Alexa2 mánuðum síðan

    Theee teaaaaaaa hassssss beeeeeen spilledddddddd!

  • Omote Jowha
    Omote Jowha2 mánuðum síðan

    I think everyone has there one opinion and they can share whatever they think but y'all do be hating and Ellie and Charlie can be friends its not our decision. STOP GETTING IN THEIR PERSONAL LIVES!

  • Omote Jowha
    Omote Jowha2 mánuðum síðan

    Y'all be hating over no reason, people should be happy for her instead of laughing at her successes, they probably jealous bc she done more than u could ever do in a lifetime lol.

  • tesscheer
    tesscheer2 mánuðum síðan

    Addison is awesome!

  • aulesha james
    aulesha james2 mánuðum síðan

    I am not a addison fan/stan or whatever but this is lowkey getting annoying how she gets hate for the smallest things that other tiktokers would get congratulated on..

  • Cody Fender
    Cody Fender2 mánuðum síðan

    Things Addison has been canceled for Walking LITERALLY WAKING Smiling Wearing clothes 🤦‍♀️ Body shaming (she is beautiful) Dancing to aggressive Not dancing good enough Her mom doing a dance Having messy eyebrows Cussing (that’s why she doesn’t do it anymore)

  • Cody Fender
    Cody Fender2 mánuðum síðan

    Addison: Breathes Everyone: OMG SHES TRYING TO HARD!! She’s so full of herself!! Y’all she doesn’t deserve this!!

  • Srushti Sonune
    Srushti Sonune2 mánuðum síðan

    Nowadays Addison is in mostly every vedio here

  • Cheyenne Batten
    Cheyenne Batten2 mánuðum síðan

    Omg these people drag you if you dont smile but if you do smile they drag you also SMH🤦

  • Seanna O'Connor
    Seanna O'Connor2 mánuðum síðan

    ok so i don’t really like addison but people are hating her for dancing and that’s why she became famous because of that you have to become famous off of something also y’all gave her fame✋🏻

  • Malika isaacs
    Malika isaacs2 mánuðum síðan

    Omg wtf did addie do im so mad!!

  • Lena Likes Cats
    Lena Likes Cats2 mánuðum síðan

    Addison : Smiles Everyone: *She is possessed*

  • anime yay
    anime yay2 mánuðum síðan

    Guys people are putting Addison head on gross videos thats probably why people hate her. and that thing u said

  • Kathy Taylor
    Kathy Taylor2 mánuðum síðan

    Me :I just wish we lived in a world that had no drama. Anna oop:*makes a new video Me: what's the drama this week? 😂

  • Pastel Platypus
    Pastel Platypus2 mánuðum síðan

    ok i just wanna say addison was nervous she made a mistake. celebrities arent perfect theyre just normal people and the fact that she got bullied for not opening an envelope pisses me off

  • Avayah Leonard
    Avayah Leonard2 mánuðum síðan

    I mean on the first mass tweet, she has a poin

  • Avayah Leonard
    Avayah Leonard2 mánuðum síðan

    I would probably forget to open the envelope to

  • Avayah Leonard
    Avayah Leonard2 mánuðum síðan

    No one: Hater: what has she contributed to society Me: what have you contributed to society?? Exactly leave addison alone

  • Alien ElinPup

    Alien ElinPup

    11 dögum síðan

    Exactly

  • Euna Javison
    Euna Javison2 mánuðum síðan

    why are people so rude to addison

  • Samantha Garcia
    Samantha Garcia2 mánuðum síðan

    Wow lot of Tea 😮😮

  • pAisLeY -_-
    pAisLeY -_-2 mánuðum síðan

    I lay in bed.. My iPad next to me, And lay there listening to this drama in frustration -Facepalm-

  • Alyssa Melia
    Alyssa Melia2 mánuðum síðan

    Mass isn’t problematic she is just sticking up for what she believes

  • quo9si
    quo9si2 mánuðum síðan

    At this point i feel bad for Addison..I dont like her but still

  • Maya Gomez
    Maya Gomez2 mánuðum síðan

    No hate to hair by Crissy but I notice how she doesnt do any hair of Afro American people...

  • Piper Davis
    Piper Davis2 mánuðum síðan

    Anna Addison might end her career because of this Also Anna: making fun of her not opening the envelope

  • Jimena Pro Gallegos
    Jimena Pro Gallegos2 mánuðum síðan

    Addison desevres more fans

  • Bad bleep
    Bad bleep2 mánuðum síðan

    I honestly feel bad for Ellie she has her own style nowadays and I don’t know why looking kind of someone is a crime

  • Alana V.
    Alana V.2 mánuðum síðan

    Of course Addison deserves all her fame shes so nice like i don’t understand why people are mean to her🙄 they are probably just jealous. Imagine being jealous and hating on someone couldn’t be me.

  • Simps. :D
    Simps. :D2 mánuðum síðan

    People are just jealous of Addison only a few seconds of this Video I’m already pissed off...

  • Beulah Wallace
    Beulah Wallace2 mánuðum síðan

    Then fans are hates

  • Beulah Wallace
    Beulah Wallace2 mánuðum síðan

    Her let the hates talk do your thing

  • Pizza Rolls :D
    Pizza Rolls :D2 mánuðum síðan

    yall would probably say yes to that opportunity if you were addison-

  • Shikha Aggarwal
    Shikha Aggarwal2 mánuðum síðan

    Addison: *exists* Tiktok community:The kardashians really did something to her Me: wth y’all have got to stop the hate dragon

  • ise11a '
    ise11a '2 mánuðum síðan

    ok ngl when she forgot to open the card,,. that was kinda funny lmao,,, but people making fun of her smile is unnecessary

  • Analy Vasquez
    Analy Vasquez2 mánuðum síðan

    Leave my Addison and Mads alone if you were Addison would you want hate?

  • Analy Vasquez

    Analy Vasquez

    2 mánuðum síðan

    I don’t think so

  • Daliyah Kirk
    Daliyah Kirk2 mánuðum síðan

    I swear sometimes with people and famous tiktokers are just so annoying I literally can’t

  • Danielle T.
    Danielle T.2 mánuðum síðan

    Anna Oop clearly doesn’t like Addison

  • Tank Fleeting
    Tank Fleeting2 mánuðum síðan

    Getting hate for smiling there probably just jealous

  • Tank Fleeting
    Tank Fleeting2 mánuðum síðan

    Addison shouldn’t stop just because hate because she sill has fans and I’m one of them she needs to keep going

  • Kassidy Palmer
    Kassidy Palmer2 mánuðum síðan

    I mean if I was infront of more than 1 thousand people staring at me laughing I would be nervous too

  • Emmanuel Chavez
    Emmanuel Chavez2 mánuðum síðan

    This is how much people love Anna 👇🏾

  • Noel Morales
    Noel Morales2 mánuðum síðan

    She does sh smiles so beautiful. Ther gana be a good friendship ohh mads is busted

  • Anaflavia Lima
    Anaflavia Lima2 mánuðum síðan

    addison is queen and does NOT deserve hate all she did was smile and also u probaly shouldn't hate on someone who has MILIONNNNNS of followers so stop THE hAtE! PERIOD

  • Kowsalya Mohanakrishnan
    Kowsalya Mohanakrishnan2 mánuðum síðan

    That scene from Carrie made me want to cry

  • Ramadan Demirov
    Ramadan Demirov2 mánuðum síðan

    Girl what about the drama between mads and Jaden I need TEAAA

  • Angie_luv ya goat fam head
    Angie_luv ya goat fam head2 mánuðum síðan

    OMl Maddie needs to Chill like wtf

  • jaydee -
    jaydee -2 mánuðum síðan

    “If you cant respect, dont even open your mouth” - Kim Namjoon 💜💜

  • Callia Castrojeres
    Callia Castrojeres2 mánuðum síðan

    gurl THERE TO MUCH HATE HERE!

  • euphoxiaaa
    euphoxiaaa2 mánuðum síðan

    *can like Addison stop being hated so much, people gotta let her live her life sheesh*

  • Weird OldLayla
    Weird OldLayla2 mánuðum síðan

    Maybe racist people would go to the hair salon that why???

Áfram